alienraserna i haven

hade en stark dröm om dessa i havet. en stort pyramidskepp kommer upp ur havet.vattnet skummar efter sidorna. min kontakt sa sitt namn vid ett tillfälle. semjal. står i mina böcker om semjal. lustigt var långt senare hade jag en dröm om kamjal och jag. jag skulle skörda tång till mat i en otymplig dykardräkt. mens kamjal höll på med forskning i en byggnad intill på havsbotten. finns en observation. från skepp vid arabiska gulfen.de såg lysande hjul rulla på vågorna. har sett en vision/andlig syn. av dessa hjul. de for i en väldig fart genom byn. min bror läste om det i mina böcker. och han min bror. berättade om en kompis han hade i byn ovanför vår by. han hade drömt att lysande hjul.for fram över sjön där han bodde. pratade med havsborna senare. kommer inte ihåg om . det var semjal.frågade dem om de lysande hjulen. de sa att de lysande hjulen . rullar fram på vågorna.för att samla in energi åt havsborna. de kan även vara i sötvatten.

hade ett faderbarn från dogostammen. en ras i vårat hav. skall komma från det området. sirius området.

Dogon-Stammen Og Deres Mystiske Forbindelse Til Sirius – Geoengineering Norway (geoengineering-norway.org)


Posted

in

by

Tags:

Comments

2 svar till ”alienraserna i haven”

  1. bbnewsab profilbild

    Hur kom du i kontakt med dogonstammen?

    Har du kvar kontakten med ditt fadderbarn därifrån?

    Har du haft någon nytta av att stå i förbindelse med dogonfolket?

    Gilla

    1. ufonat3 profilbild

      sökte ett faderbarn, och han kom från dom..nej hade inte rå så länge. men har namn och foto kvar

      Gilla

Lämna en kommentar